2012. május 3., csütörtök

A blogról

A blogot azért kezdtem el írni, mert elektromos főzőlapot vásároltunk, és engem is érdekelt, hogyan is működik ez az érdekes technológiai újítás. A blogba nem írok rendszeresen, de ha érdekes témára bukkanok, igyekszem feldolgozni.

Hányan látogatnak a blogra?
Sokan. No, nem annyian, mint az Indexre vagy Origóra, de akik idejönnek, biztos érdekli őket az indukciós főzőlap témaköre.
A Google Analytics adatai szerint egy évben 27041-en látogatnak el ide, ebből 23897 egyedi látogató, 38847 oldalt látogatnak meg, nagy részük 18-34 év közötti. Akik ide jönnek elektromos főzőlap iránt érdeklődnek, valószínű, hogy vásárlás előtt állnak, mert a főzőlap működési elvéről szóló bejegyzést sokan olvassák.

Van ebből nekem bevételem?
Kevés, de van. A Google hirdetések jelennek meg az oldalon, ezért ha érdekesnek, hasznosnak találod az itt megjelenített információkat, ha érdekelnek a hirdetések, kattints rájuk.

Nyitott vagyok együttműködésre?
Igen. Ha van forgalmazó, kereskedő, gyártó stb. akik érdekelne megjelenés ezen az oldalon, akkor nyitott vagyok az együttműködésre, írjatok a veniko kukac gmail.com címre, és megegyezünk. Hirdetést, PR anyagot csak megjelöléssel közlöm. Tesztelés esetében a saját véleményemet írom meg.