2009. augusztus 27., csütörtök

Szervíz

Nem tudom, mi a tapasztalatotok a Fagor szervízzel kapcsolatban, de nekünk nem túl jó. Ott kezdődött minden, hogy két hetet kellett arra várjunk, hogy valaki jöjjön és végre beszerelje a főzőlapot - mert hogy ehhez szakember kell, akinek fizetni is kell ezért, nyilván. Ha nem így csináljuk, elvész a garancia.

Mostanság volt olyan, hogy nem tudtam miért, de néha nem kapcsolt be az indukciós része a lapnak. Emiatt hívtam is a szervízt, aki így látatlanban azt mondta, hogy be kell szereznie valami feszültség ingadozás mérő izét. Mire ezt beszerezte, eltellt újból két hét, hívott, és végül megegyeztünk, hogy ne jöjjön, mert:
1. A hiba azóta nem jelentkezett.
2. Ki kellene bontani a beépített lapot a helyéről, ami nehézkés és fárasztó.
3. Lehet az okozta a gondot, hogy vizes/koszos volt a lap.

Szóval kicsit lassú és lusta ez a szervíz. De nincs más választási lehetőség.

2009. augusztus 24., hétfő

Vizes edények

Elnézést, hogy nem írtam ilyen hosszú ideig, de sajnos a főzőlap nem szolgál túl sok témával.

De hogy a témára térjek: azt vettem észre, hogy az indukciós része a lapnak nehezen, vagy egyáltalán nem kapcsol be, ha vizes a ráhelyezett edény alja. Ugyanakkor ha koszos is a lap - mondjuk zsíros, vizes vagy egyéb válogatott szennyeződés diszíti - akkor sem kapcsol be. Szóval erre nagyon kell figyelni. Nem tudom, hogy közületek valaki tapasztalt-e hasonlót?